2 steg från paradise

Drog med Wiktor till Liseberg för att se herr Hellström igår kväll! Vi kom inte till Liseberg förrän vid 19, så förväntade mig inte så bra platser, MEN vi hade tur och blev de sista som blev insläppta innanför första kravallstaketet(de hade delat upp området framför scenen i två sektioner för att det inte skulle bli för mycket tryck) :D Så vi kom rätt långt fram ändå. Sådär lagom!
Och konserten var... Så underbar och magisk!
Hela 2 steg från paradise-skivan kördes igenom!
Som extranummer blev det lite äldre låtar såklart! Och hela Lisebergs-publiken exploderade!
Bäst under konserten var nog Det är så jag säger det, där Kärlekens Tunga var invävd. Eller Nu kan du få mig så lätt. Kan inte bestämma mig!

Efter det hela så hade vi ca 2,5 h dötid innan tåget hem gick. Var hur hungriga som helst, så vi bestämde oss för att leta reda på en pizzeria. Lättare sagt än gjort, tog ett tag, men fann till slut en som hade jättegod pizza!
Jag och Wiktor. Kunde inte haft bättre sällskap den här kvällen/natten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0