Klippning och rep

Godmorgon!

Såhär ser jag numera ut i håret, efter klippning igår. Precis som jag ville ha det!

Jag och Anders i bandet har repat inför våran lilla spelning på tisdag.
Låtarna vi har bestämt än så länge/ska se om det funkar på torsdagsrepet är;
  • Skomakare Anton(tänkte att den kan ju vara kul, kommer vara mycket äldre i publiken.)
  • House Of The Rising Sun
  • Suspicious Minds
  • Blowing In The Wind
  • Folsom Prison Blues
  • ObladiOblada
  • Dead Flowers
  • Living Next Door To Alice
  • Bara Om Min Älskade Väntar
  • Can You Feel The Love Tonight(mammas önskelåt för mig att sjunga. Alltid.)
  • Lawdy Miss Clawdy
Ska försöka få mamma att spela in något som man kan lägga upp. Vore ju roligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0